We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Desktop Menu Image

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

Blog Style Two 13
12/12/2017

Prawdziwe Ubezpieczenia a nie puste obietnice

Ryzyko było od zawsze częścią ludzkiego doświadczenia, a chęć jego ograniczenia poprzez różne formy ubezpieczenia sięga ponad 4 tysięcy lat. Do niedawna ubezpieczeni były sprawą wyłącznie ludzi.
Firma ubezpieczeniowa opierała się na pracy agentów, a ci tworzyli wieloletnie relacje z klientami, których naprawdę znali: nie tylko jako posiadaczy polis, ale jako ludzi, z ich kłopotami, smutkami i radościami. Ludzi, którzy mieszkali w tych samych miastach czy rejonach i doświadczali wspólnie tego samego. Każde wydarzenie przyczyniło się do zrozumienia klienta, a każda dyskusja miała zawsze osobisty charakter. To doświadczenie było wciągające dla klientów i agentów. Jednak nikt nie myślał o tym zbyt wiele w tych kategoriach. Tak właśnie było.
Wierni tej zasadzie działamy lokalnie - PROFU.PL to ubezpieczenia na obszarze: Łódź - Łowicz - Warszawa.

Technologia naruszyła wielowiekowe relacje

Wprowadzenie technologii zmieniło wszystko. Korzystający z niej ubezpieczyciele uzyskali przewagę konkurencyjną, optymalizując procesy i zwiększając efektywność skali. Dzięki tej strategii ubezpieczyciele rzeczywiście stali się skuteczniejsi, jednak ubezpieczenia zaczęły tracić osobowy charakter! Ten nowy, szybko rozwijany model, ze swoją technologiczną efektywnością zaburzył delikatną równowagę między ubezpieczycielem a jego klientem.
Jednocześnie technologia stała się wygodnym parawanem dla nierzetelności, nieudolności, arogancji i braku profesjonalizmu ubezpieczycieli i różnej maści pośredników (niekiedy z za siedmiu mórz ...). Wszystkiemu winne stały się systemy ....
Rozpoczął się proces rozchwiania tak ważnej i niezbędnej relacji klientów i ubezpieczycieli, erozji zrozumienia i zaufania po obu stronach, tej specyficznej dwukierunkowej wymiany która była budowana od ponad 4000 lat.
Klienci stanęli w poczuciu niekomfortowej sytuacji: z jednej strony za pomocą zaledwie kilku kliknięć mogą kupić sobie polisę w internecie, a z drugiej strony nie mają elementarnej pewności, że polisa ta daje realną ochronę ubezpieczeniową.

Z pomocą przychodzi Profesjonalny Agent Ubezpieczeniowy

Współpracując z Tobą stajemy się częścią Twojego zespołu ... Nie może być inaczej. Oczekujesz zabezpieczenia Twoich interesów i jest to oczywiste, że wchodzimy w krwiobieg Twojej firmy, Twojej rodziny. Pomagamy gdy stanie się coś niedobrego. Zrobimy to profesjonalnie, zgodnie z najwyższymi standardami. zachowując tradycyjne osobowe relacje. Technologia będzie narzędziem a nie partnerem.
Ubezpieczenia, z których skorzystasz będą odpowiadały Twoim potrzebom. My zaś będziemy stale poszukiwać rozwiązań, które w coraz lepszy sposób zabezpieczą Twoje plany i marzenia. Jeżeli prowadzisz firmę to dostarczymy Ci profesjonalne ubezpieczenie biznesowe.
Biznes potrzebuje stabilności, pewności - bo działa w warunkach niepewności i ryzyka. Ubezpieczenia dają gwarancję w wielu obszarach dzięki czemu umożliwiają dynamiczny rozwój biznesu. Mechanizmy pokrycia strat dają poczucie bezpieczeństwa, dzięki czemu uwaga przedsiębiorców skierowana jest na procesy stricte biznesowe.

Wspólnie wykorzystamy technologię

Technologia służy do wykonania nieskomplikowanych i często powtarzających się czynności, niekiedy wymagających sporej precyzji obliczeniowej. Tu dajemy jej pole do działania. Przez SMS czy email możemy się kontaktować. Korzystamy z szerokiej gamy środków technicznych do kontaktu, ale tylko dla Twojej wygody. Przez technologię podnosimy jedynie komfort i jakość obsługi. Jednak o naszych relacjach świadczą osobiste spotkania i rozmowy a nie zastosowana technologia.
Nadal zachowujemy to co naszym zdaniem najważniejsze w ubezpieczeniach: autentyczną, żywą relację z naszymi klientami, zaufanie oraz pomoc w korzystaniu z ubezpieczeń. Relacje z naszymi Klientami nie są anonimowe, pragniemy budować więź i staramy się poznać naszych klientów, również od strony prywatnej. Nadal też nasi Klienci otrzymują od nas polisy dostosowane do Ich potrzeb i możliwości.
Mimo, że nie jest to proste, staramy się odbudować naruszone przez technologię zaufanie bo według nas technologia ma służyć i budować relacje a nie je zastępować.

zaufanie, biznes, technologia, ubezpieczenia, bezpieczeństwo, relacje, polisy, ryzyko