We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Desktop Menu Image

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

Blog Style Two 13
16/05/2015

Zarządzanie kryzysowe

Wykonując swoje czynności zawodowe, często w oparciu o własną działalność powinieneś w swojej aktywności przewidzieć zdarzenia o charakterze nieprzewidzianym, losowym. Nie chodzi tutaj o straszenie lecz o racjonalną prewencję, o to że może się wydarzyć coś nieprzewidzianego.

Problemy się zdarzają każdemu

Bo przecież normalne jest, że podczas pracy coś się popsuje, zaginie, nie dojedzie. Ważne też jest aby pilnować terminów, umawiać się odpowiednio wcześniej, dokonywać przeglądów. Dobrze jest znać lub mieć namiary na firmę, która wypożycza urządzenia na których pracujesz (nie będzie Ci groził wtedy długi przestój).

Podstawowe procedury na wszelki wypadek

Dobrze abyś utworzył i wdrożył w firmie procedury postępowania na wypadek:
- awarii sprzętu,
- zdarzeń losowych o dużej skali
- niemożności świadczenia usług z powodów losowych itp.
- nagłego braku kluczowego pracownika
- choroby, wypadku właściciela czyli Ciebie.

Niezależnie od branży powinieneś (jako profesjonalista) uwzględnić możliwość wystąpienia niekorzystnych sytuacji i przygotować się do nich poprzez:
1) stosowanie odpowiedniego zabezpieczenia ,
2) prewencja (np. przeglądy, terminowe wymiany części) ,
3) przygotowanie procedur zarządzania kryzysowego.
Gdy opanujesz w/w obszary, zdarzenia losowe jeżeli się przydarzą nie będą narażały Cię na zawał serca, a co najwyżej sprawią, że się zdenerwujesz, ale przecież byłeś na to przygotowany.

skontaktuj się

Komentarze

Ten temat nie został jeszcze skomentowany

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:


5 + 9 =

Your IP (216.73.216.161) has been recorded for security reasons. If you are not a spammer you have nothing to worry about.