UBEZPIECZENIA
nie tylko BIZNESU

Co nowego Czytelnia
Strona główna · Prewencja · Zarządzanie kryzysowe

Ubezpieczamy od ponad 20 lat

Biznes i nie tylko ...


gym

Zarządzanie kryzysowe

Wykonując swoje czynności zawodowe, często w oparciu o własną działalność powinieneś w swojej aktywności przewidzieć zdarzenia o charakterze nieprzewidzianym, losowym. Nie chodzi tutaj o straszenie lecz o racjonalną prewencję, o to że może się wydarzyć coś nieprzewidzianego.

Problemy się zdarzają każdemu

Bo przecież normalne jest, że podczas pracy coś się popsuje, zaginie, nie dojedzie. Ważne też jest aby pilnować terminów, umawiać się odpowiednio wcześniej, dokonywać przeglądów. Dobrze jest znać lub mieć namiary na firmę, która wypożycza urządzenia na których pracujesz (nie będzie Ci groził wtedy długi przestój).

Podstawowe procedury na wszelki wypadek

Dobrze abyś utowrzył i wdrożył w firmie procedury postępowania na wypadek:
- awarii sprzętu,
- zdarzeń losowych o dużej skali
- niemożności świadczenia usług z powodów losowych itp.
- nagłego braku kluczowego pracownika
- choroby, wypadku właściciela czyli Ciebie.

Niezależnie od branży powinieneś (jako profesjonalista) uwzględnić możliwość wystąpienia niekorzystnych sytuacji i przygotować się do nich poprzez:
1) stosowanie odpowiedniego zabezpieczenia ,
2) prewencja (np. przeglądy, terminowe wymiany części) ,
3) przygotowanie procedur zarządzania kryzysowego.
Gdy opanujesz w/w obszary, zdarzenia losowe jeżeli się przydarzą nie będą narażały Cię na zawał serca, a co najwyżej sprawią, że się zdenerwujesz, ale przecież byłeś na to przygotowany.

16/05/2015

Komentarze

Andrzej 06/04/2016

Polak mądry po szkodzie. Miałem pożar, kilka lat temu. Jak teraz o tym myślę, to straty mogły być mniejsze, jak by była choć prosta procedura co ratować w pierwszej kolejności. Do tej pory czkawką odbija się ten pożar :/

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:


3 + 9 =

Your IP (18.223.106.232) has been recorded for security reasons. If you are not a spammer you have nothing to worry about.