Praca i życie prywatne
Myślę, że bezpowrotnie mijają czasy gdy dla pracownika ważniejsza była firma niż życie prywatne. Jeszcze niektóre korporacje próbują utrzymać ten przestarzały model relacji ale są skazane na porażkę w tym zakresie. Czasy dyktatu pracy bezpowrotnie (mam nadzieję) przeminęły. Wielu dzisiaj dostrzega, że pracownik (przedsiębiorca też :D), który ma czas dla siebie, na realizację swoich pasji jest po prostu lepszym, kreatywniejszym i wydajniejszym w pracy zawodowej.
Równowaga to podstawa
Współczesny pracownik to coraz częściej świadoma swoich potrzeb, ograniczeń i możliwości osoba.
Dlatego dobry pracownik to taki, który zabiega o utrzymanie właściwych relacji między pracą zawodową a swoim życiem prywatnym. gdy trzeba jest gotowy zostać dłużej, ale kiedy nie ma nic do zrobienia nie widzi konieczności 'siedzenia w pracy' dla samej zasady. I jest to dla zdrowo myślącego człowieka oczywiste.
Wzrost kompetencji to owoc zaufania
Obserwując rozwijające się małe firmy zauważam, że kluczowi pracownicy tych firm mają bardzo duże kompetencje związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Prawdą tez jest, że tego oni oczekują od właścicieli firmy, oczekują zaufania do ich możliwości, umiejętności do nich samych. Wpisuje się to we wzrost samoświadomości pracowników jako kompetentnych profesjonalistów, pragnących stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. Bierze się to z zaufania jakim obdarza właściciel swoich najlepszych pracowników.
30/09/2015
Komentarze
Ten temat nie został jeszcze skomentowany
Dodaj komentarz
* = wymagane pole
Your IP (3.133.121.160) has been recorded for security reasons. If you are not a spammer you have nothing to worry about.