UBEZPIECZENIA
nie tylko BIZNESU

Co nowego Czytelnia
Strona główna · biura rachunkowe · Obowiązkowe OC biur rachunkowych

Ubezpieczamy od ponad 20 lat

Biznes i nie tylko ...


gym

Obowiązkowe OC biur rachunkowych

dokumenty, spotkanie, kawa, stół Prowadzący biura rachunkowe mają obowiązek zawarcia (zazwyczaj) przynajmniej jednego ubezpieczenia obowiązkowego. W zależności od posiadanych uprawnień będzie to:
- OC prowadzącego księgi handlowe - dla osób posiadających zezwolenie Ministra Finansów,
- OC doradcy podatkowego - dla osób posiadających certyfikat doradcy podatkowego,
- jedno i drugie z powyższych jeżeli prowadzący biuro posiada oba w/w uprawnienia.
Nie wnikamy tu w sytuację, gdy w biurze pracuje kilka osób posiadających w/w uprawnienia.

Nasza oferta dla biur rachunkowych:

- dla doradców podatkowych dla sumy ubezpieczenia 10.000€ - 320 zł/rok
- dla prowadzących księgi handlowe dla sumy ubezpieczenia 10.000€ - 320 zł/rok.
Warunkiem jest przychód poniżej 200.000zł rocznie, prowadzenie działalności od minimum 5 lat i brak szkód w określonym czasie.

Ubezpieczenia możemy rozszerzyć o umowy dobrowolne związane z innymi aktywnościami zawodowymi np. ZUS. Ubezpieczenia zawierane są za pośrednictwem internetu. Oczywiście pomocą służymy w każdy dostępny sposób.
Warunkiem do skorzystanie z w/w oferty jest brak roszczeń w ciągu ostatnich 3 lat z umów OC zawodowego.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y prosimy o kontakt telefoniczny (692435121) lub przez formularz kontaktowy - podając swój telefon, najwygodniejsza porę kontaktu oraz rodzaj ubezpieczenia.

23/03/2015