Kontakt telefoniczny - przychodzący
Połączenia przychodzące z numerów bez prezentacji/zastrzeżonych są zawsze podejrzane.
Dobrą praktyką jest nieodbieranie takich połączeń i wpisanie takich połączeń do rejestru połączeń zabronionych.
Zagrożenia związane z obsługą takich połączeń
W przypadku odebrania takiego połączenia nie mamy rzadnych możliwości weryfikacji osoby dzwoniącej, jej numeru.
Nie mamy możliwości oddzwonienia, jeżeli nie poprosiliśmy o numer, także podany numer może być niepoprawny.
Czego napewno nie wolno!
1. Podawać jakichkolwiek danych osobowych, również związanych z ryzykiem.
2. W przypadku sporadycznych kontaktów, dobrze jest zapisać numer w CRM i sprawdzić przy nastepnym połączeniu (oddzwonić)
3. Udzielać informacji o loginach, hasłach, tokenach, kodach SMS, PIN-ach itp danych dostępowych.
PAMIĘTAJ! Jednym ze sposobów na zachowanie wiedzy jest dzielenie się nią z innymi.